promarkmeble.pl

meble skandynawskie

meble skandynawskie

Jeśli mają pomóc wyjaśnić, co zrobisz kiedy.

Zapytaj pracownika, aby podsumować to, co pan prosił ją, aby zapewnić zrozumienie.

Zamknąć spotkanie powtarzając wartość pracownika i zapewnienie zachęty. Ważną rzeczą jest to, aby pokazać, że dba o osoby i wykazać, że w swoim najlepszym interesie, aby poprawić.

Udokumentować spotkanie.amarlis wesele w nowym sączu Przyklejają się do obserwacji. Nie ich interpretacji (np Zamiast „Jane była niechętna do współpracy. Nie chciała słuchać wszystkiego musiałem powiedzieć” write „, Jane, że jestem w błędzie. Ona często przerywane. Zajęło 3 próby zanim ona pomyślnie zestawione wymaganych czynności poprawy „). dekoracje weselne bielsko biała

Skonfiguruj follow-up spotkanie przeglądu wyników. Udokumentowania tego spotkania, jak również.

meble skandynawskie

Najbardziej pozytywnie reagować na takie podejście i próbować poprawić. Jeśli tak jest, upewnij się, aby chwalić pracownika za jej dobrą pracę. Po tym wszystkim, terminowe, uczciwe wsparcie dotyczy dobrych wyników, jak również! Pamiętaj, aby wyjaśnić, że gdy jesteś zadowolony z jej postępów, cofa się nie do przyjęcia.

Ci, którzy nie reagują dobrze na opinie mogą nie być odpowiednie dla danej organizacji. Jeśli Twoja firma ma udokumentowaną procedurę postępowania takie problemy, wykonaj go. Niezależnie od tego, że ważne jest szybkie działanie. Dobrych zarządzających ogień underperformers. Nawet rozsądne opinie i aktywnego treningu, nie ma unikanie niewypał raz na jakiś czas.

Członkowie zespołu ściśle obserwować, jak problemy z wydajnością są obsługiwane. Są świadomi problemów wykonawców przed jesteś. Są to zazwyczaj te, podnosząc luzu. Przy niewłaściwym problemy z wydajnością może poważnie uszkodzić organizację. Nie należy ignorować problemów lub przekazać je wraz z nieświadomych współpracowników. Adres je szybko.

Zobowiązać się do zapewnienia terminowego i uczciwą informację dla pracowników i obserwować korzyści, które następują.

Artykuł dzięki: