meble agata katowice

Rule of Seven
Reklama jest firmą z dużą ilością odrzutów i kilku odpowiedzi. To może trwać kilkanaście rozmów telefonicznych, aby uzyskać wywiad z gniazdka mediów poważnych rynkowej. Pamiętaj Regułę siedmiu - trwa co najmniej siedem prób zanim nawiązać kontakt. Ale jedna odpowiedź, jedna "Tak", może być wszystko, czego potrzebujesz, aby twoja opowieść.NTO Grzegorz Stasiowsk Spójrz na każdej "Nie" lub brak odpowiedzi nie jako porażki czy niepowodzenia, ale jako małe zwycięstwo, które stawia się bliżej "Tak", który wyląduje ci funkcji lub rezerwacji.
Gdy mój bliski kolega i przyjaciel Robyn Freedman Spizman - publicystą ekspertem człowiek - rozpoczął pitching swoje książki, zawsze myślał "nie" było tylko słowo "On", do tyłu. "Tak więc, gdy kontakt nie powiedział, zacząłem namiętnie rozbić, bo wiedziałem, że to nie or die", Robyn wyjaśnia. "Uważnie wsłuchiwał się w mediach i w ciągu kilku chwil, chciałbym wiedzieć, czy strzelał półfabrykatów lub podłączania. Zawsze wiedziałem, co chciałem przekazać i była gotowa do przesunięcia w biegu rakiet. Czasami to pomogło zapytać:" Dziękuję Ci za twoją opinię. Czy wiesz, kto pracuje na wszelkie tematy, które odnoszą się do mojej uwagi? "
Aby kontynuować bez szkodników i uzyskać media w celu obniżenia jego osłona, powiedzieć coś w stylu: "Przepraszam, że przeszkadzam tak, wiem, jak bardzo jesteś zajęty. Ale myślę, że moja nowa książka rzeczywiście byłoby się twój aleja, i chcesz o tym wiedzieć. " Zazwyczaj przeprosiny i zrozumienie, jak zajęte są rozluźni je.
Gdy nie masz coś do boiska, pozostając na swoich ekranach radarów. Okresowo zadzwonić, e-mail i wysyłanie informacji. Umieść je na swojej liście Christmas Card. Wyślij kopie swoich materiałach promocyjnych i biuletynów. Kiedy pokrywa ciebie lub twoją książ kę, wyślij podziękowania notatki. Przekazać swoje gratulacje, gdy otrzymują nagrody, promocje, czy nowe miejsca pracy.
Artykuł dzięki: danel-hurt.pl/odziez-dziecieca---hurt,data,466,0.html